Известие

Collapse
No announcement yet.

Всичко, което е на ток, работи бавно или прекъсва

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Всичко, което е на ток, работи бавно или прекъсва

    Здравейте,
    малко безумно заглавие, но май схващате идеята. Понякога, малко след като запаля, колата влиза в slow motion фаза. Радиото гасне, климатроника гасне, фаровете гаснат, светлините в купето стават супер слаби, чистачките вървят като охлюви. Въобще всичко, което иска ток, се държи неадекватно и някак си лежерно... Като я изгася и запаля стартера върти като костенурка. След като покарам известно време се оправя и всичко си става нормално. Това, което аз виждам, е че при клемите на акумолатора е супер клеясало и даже около самия акомулатор има накапала клей (или там както му се вика). Казаха ми, че това може да предизвиква проблема. Някакви насоки да дадете?
    Поздрави!
    Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V '94

  • #2
    Ми почисти ги тия клеми...
    Щом има накапало окислено около батерията я провери за спукване и течове - многхо е вероятно да е кипяла.

    Comment


    • #3
      Като за начало пробвай с някой друг акумулатор и почистване.
      A.Р.33 vl 1.4 2карба 90г. Няма я вече!

      Comment


      • #4
        Забравих да спомена, че проблема се е появявал само 2 пъти за 2 месеца някъде. Клемите е ясно, че ще ги почистя, питам, защото може да се окаже нещо коренно различно от това.
        Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V '94

        Comment


        • #5
          Клеми, маси, акумулатор
          sigpic
          156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
          "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

          Comment


          • #6
            Изчисти си хубаво клемите и прегледай за протриване на кабелите или хлабави връзки. Че да не чува дявола ама и да се подпалиш можеш така
            Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
            Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
            Peugeot 508 RXH 02.2013

            Comment


            • #7
              За да кипи акумулатора причината е в релето на генератора,презарежда.Така,че провери първо него.А клемите след като ги почистиш ги намажи с технически вазелин или грес.
              sigpicНЕ ДАМО КОСОВО!

              Comment


              • #8
                Такааа, нещата станаха прекалено сложни за човек като мен (дето няма никаква идея за какво става въпрос). Ще я карам на електричар да ги провери тези неща, ако имате някой да препоръчате ще съм ви благодарен Иначе сега я погледнах пак, клемата, която е по-близка до предницата (фарове, решетка и тн) и няма нищо, изглежда ОК. Другата, която е по-към предния джам (тъмно беше, плюс и минус не видях узначения) е бая окислена, както и има някаква гъста синкава смес по нея. Отделно около акумулатора в тази му част намерих още някаква слуз и като цяло целия акумолатор седи един такъв мазен. Това възможно ли е да го прави читав акумолатор, да плюе такива неща
                Поздрави!
                Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V '94

                Comment


                • #9
                  Провери си акумулатора.
                  Ако се отваря ,отвори го ,провери нивото на течноста,долей дестилирана водица ,ако трябва.
                  Зачисти и намажи с грес клемите ,огледай за разхлабени или слаби връзки.
                  ALFA ROMEO 155 1.8TS MY95 SPORT -The Legend - бивша


                  Renault Megane II Grand Tour-2004г

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от BiTurbo Покажи съобщение
                    Такааа, нещата станаха прекалено сложни за човек като мен (дето няма никаква идея за какво става въпрос). Ще я карам на електричар да ги провери тези неща, ако имате някой да препоръчате ще съм ви благодарен Иначе сега я погледнах пак, клемата, която е по-близка до предницата (фарове, решетка и тн) и няма нищо, изглежда ОК. Другата, която е по-към предния джам (тъмно беше, плюс и минус не видях узначения) е бая окислена, както и има някаква гъста синкава смес по нея. Отделно около акумулатора в тази му част намерих още някаква слуз и като цяло целия акумолатор седи един такъв мазен. Това възможно ли е да го прави читав акумолатор, да плюе такива неща
                    Поздрави!
                    Точно тази клема към стъклото е + `а щом е и окислена,гарантирам ти,че релето презарежда.Гъстата синкава смес е електролит,който се окислява при съприкосновение с въздуха.Ако клетките на акумулатора са останали без течност,което е много вероятно щом кипи,пиши го ''бегал''
                    sigpicНЕ ДАМО КОСОВО!

                    Comment


                    • #11
                      Вчера 40км без никакви проблеми. Забелязах обаче още нещо, което може да има връзка. Паля колата и я оставям да загрява. Пускам фаровете и чистачките (главно по чистачките разбирам дали се е появил проблема по бавното им влачене). Движат се нормално. Почвам да форсирам колата до към 3000 - 3500 оборота и тогава светлините в купето светват по-силно и чистачките ускоряват След което като тръгна да карам с нормални обороти (1500-2000) се връщат в някакво нормално темпо. Идея дали това е нормално? Иначе събота ще я карам да замерят тоците
                      Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V '94

                      Comment


                      • #12
                        А ти досега що не взе един китайски мултицет за 5 лв от първия магазин и да си премериш напреженията ? До събота ще има да си гадаем...
                        ...
                        155 1,6 TS 16V `96
                        166 2,4 JTD `99
                        147 1,9 JTDm 8V `07

                        Comment


                        • #13
                          Аз го бях написал в един от миналите постове, но нека го кажа по-ясно. Единственото, което разбирам от ток, е че той кара лампите да светят, телевизора да работи, радиото да свири... И толкоз. Простете тоталното ми невежество Нещо ме плашат тук с прецакан алетернатор, но да видим
                          Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V '94

                          Comment


                          • #14
                            Така, както го описваш си е чисто и просто хлабав ремък.
                            Може и да ти изглежда натегнат, ама приплъзва.
                            Другото е да са ти износени четките на регулатора и трудно да опират в пръстените!



                            Edit: Най-добре свали динамото и го разглоби и почисти!
                            На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                            Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                            Comment


                            • #15
                              Жоре, щом ти се струва сложно най-добре ако имаш време през деня мини до сервиза да я погледна само дрънни един тел предварително да не е там шефа
                              Video meliora proboque deteriora sequor.

                              Comment

                              Working...
                              X